Geri Git   Genel Forum Sitesi Cnmforum.Com

evooli fethiye escort gaziantep escort gaziantep escort
Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #1  
Alt 11.Nisan.2015, 09:24
yazanadam yazanadam isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üye
 
Üyelik tarihi: 10.Nisan.2015
Mesajlar:
Standart Adwords Çalışması Hakkında İpuçları

AdWords'ün nasıl çalıştığını anlamak ve reklam bütçenizden en iyi şekilde yararlanmak için anahtar kelimeler, yerleşimler, Reklam Sıralaması, teklifler ve Kalite Puanı gibi bazı yapı taşları hakkında daha fazla bilgi edinmeniz önemlidir.



Anahtar kelimeler, reklamınızın aramalarda ve diğer sitelerde görüntülenmesini tetikleyebilen, seçtiğiniz kelimeler veya kelime öbekleridir. Örneğin, gerçek çiçek satıyorsanız, AdWords kampanyanızda anahtar kelimelerinizden biri olarak "gerçek çiçek satışı" ifadesini kullanabilirdiniz. Bir kullanıcı Google'da "gerçek çiçek satışı" kelime öbeğini veya benzer bir terimi aradığında Google'ın arama sonuçlarının yanında reklamınız görünebilir. Reklamınız ayrıca Google Ağı'nda bulunan ve gerçek çiçek satışı ile alakalı olan diğer web sitelerinde de görünebilir.

İpucu: Ürününüz ve hizmetinizle en alakalı anahtar kelimeleri içeren bir liste oluşturun. Reklamınızın ürününüz veya hizmetinizle en çok ilgilenen kullanıcılara gösterilme olasılığını artırmak için, daha genel anahtar kelimeler yerine spefisik anahtar kelimeler kullandığınızdan emin olun. Örneğin, yalnızca "çiçek" yerine "gerçek çiçek satışı" anahtar kelimesini kullanın. Bu işlem reklamınızın performansını artırır ve ayırdığınız bütçeden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olur.



Yerleşimler: Arama sitesi olmayan web sitelerinde reklam verme
Anahtar kelimeler, reklamlarınızı Google ve diğer arama sitelerindeki arama sonuçlarının yanında görüntülenecek şekilde tetikleyebilir. Ancak, anahtar kelimeler, reklamlarınızın İnternet'teki diğer sitelerde de görünmesini tetikleyebilir. Reklamlarınız örneğin, YouTube gibi Google'ın sahibi olduğu sitelerde ve NYTimes.com veya Families.com gibi Google'ın iş ortağı olan sitelerde görüntülenebilir. Görüntülü Reklam Ağı olarak adlandırdığımız ağın bir parçası olan bu sitelere yerleşim deriz.

Google, anahtar kelimelerinizi Görüntülü Reklam Ağı'ndaki web siteleriyle eşleştirerek reklamlarınızın nerede görüntüleneceğini otomatik olarak belirleyebilir. Reklamlarınızın nerede görüntüleneceği üzerinde daha fazla denetim sahibi olmak istiyorsanız belirli yerleşimleri kendiniz de seçebilirsiniz. Her biri için bir teklif verebilir ve reklamlarınızın görüntülenebileceği siteleri seçebilirsiniz.

Reklam Sıralaması: Google hangi reklamların hangi konumlarda görüneceğini nasıl belirler?

Birden çok reklamverenin reklamlarını tetiklemek veya aynı web sitelerinde reklamlarının görünmesini sağlamak üzere aynı anahtar kelimeleri kullandıklarını varsayalım. Google, hangi reklamların hangi sırayla gösterileceğini belirlemek için Reklam Sıralamasını kullanır.

Reklam Sıralaması aşağıdakilerin bir kombinasyonunu temel alır:


Harcamak istediğiniz tutar olan teklifiniz
Reklamınızın ve web sitenizin kalitesi
Reklam uzantılarınızın ve diğer reklam biçimlerinin beklenen etkisi

Teklif verme ve reklam kalitesi hakkında

Teklifiniz ve reklam kaliteniz farklı kampanya türlerinde biraz farklı çalışabilir. Aşağıda, bu durumu açıklayan örnekler verilmiştir:

Google ve Arama Ağı iş ortaklarında yayınlanan anahtar kelime hedefli reklamlarda, teklifiniz maksimum tıklama başına maliyet (maks. TBM) teklifini temel alır. Bu, reklamınıza yapılan her bir tıklama için ödemek istediğiniz maksimum tutardır. Ancak, tıklama başına ücretlendirildiğiniz son tutar (gerçek TBM) daha az olabilir. Reklam kaliteniz Kalite Puanının bileşenleri (beklenen tıklama oranı, reklam alaka düzeyi ve açılış sayfası deneyimi) temel alınarak hesaplanır.

Ödeyeceğiniz nihai tutar

AdWords reklamları, gösterilmeye uygun oldukları tüm aramalarda reklam açık artırmasına girer. Ücretlendirildiğiniz tutar (gerçek TBM) genellikle maks. TBM teklifinizden daha azdır. Çünkü AdWords açık artırmasında ödeyeceğiniz en yüksek tutar, reklam konumunuzu ve reklamınızla birlikte gösterilen site bağlantıları gibi reklam biçimlerini korumak için gerekli olan minimum tutardır.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
adwords, Çalışması, hakkında, İpuçları

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Açık

Forum Jump


Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54.

borsa online haber Eğitim Haber Spor Haberleri Spor Haberleri Tutku Haber Magazin Haberleri Haber Haber Kent Haber Hemen indir WordPress Temaları

sex hikayeleri
ankara escort ankara escort ankara escort bayan escort ankara ankara escort çankaya escort ankara otele gelen escort kayseri escort kızılay escort çankaya escort kızılay escort ankara eskort